سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]
شایدفردا
 
قیام حسینی

کیست که ندای آزادی خواهی حسین را نشنود؟

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 88/9/27:: 1:31 عصر     |     () نظر
 
وقایع اتفاقیه در دانشگاه پیام نور شهرضا

قبل از اینکه بخواین مطلب رو بخونین به خاطر نحوه نگارشم وادبیاتم از همتون معذرت می خوام باور کنید چاره ای جز اینکه اینجوری بنویسم نداشتم

به نظر شما چرا ؟ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 88/9/3:: 12:4 صبح     |     () نظر
 
سال نو مبارک

به نام خدا

نوروز می آید تا سرمای سخت زمستان را فراموش کنیم ونوروز می آید تا بگوید در پشت دژخیمان سرما همیشه لطافت بهار خفته است.

هر زمستان به امید نوروز مینشینیم در کنار آتش تا بهار را با آتشی ساختگی در کنار خود داشته باشیم اما افسوس که در کنار این آتش گاه نوروز را به باد فراموشی می سپاریم.

نوروز رستاخیز طبیعت و روز بیداری زمین و آسمان فرخنده باد.

با آرزوی این که در این سال جدید همه ی خوبی های جهان به شما خواننده ی عزیز رسد وتمام بدی های جهان از دامان شما رخت بر بنند.

سال 1388 هجری خورشیدی بر شما مبارک باد


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 87/12/30:: 11:50 عصر     |     () نظر
 
ساعات کاری کارمندان اداری در یک اداره

سلام

تا به حال به این فکر کردین یه کارمند اداری چه جوری وقت خودشو تو اداره حال به فرض محال این کارمندا،کارمندان دانشگاه پیام نور باشن چه طور می گذرونند؟؟؟؟؟

صبح زود معمولا ساعت 8 وارد دانشگاه می شن خمیازه ای می کشن وبه ترتیب به سمت دستشویی می رن این عمل از اونجایی که تعداد دستشویی ها محدوده تا ساعت 9طول می کشه!!!!!!

ساعت 9 می رن داخل اتاقشون یا پشت می زشون وتا ساعت نه وسی دقیقه رایانشونو روشن می کنن بعدش برای خوردن صبحانه به سمت آبدرا خونه می رن و خوردن صبحانه هم از اونجایی که فضای آبدار خونه محدوده تا ساعت 11 طول می کشه حالا براتون بگم دانشجویای بیچاره تو این مدت به دنبال کارمندان اداری دانشگاه می گردن ویافت نمی شوند !!!!!!!!!

ساعت یازده خسته از کار صبگاهی در اتاقشون باز می شه یا پشت میزشون ظاهر می شن شروع به گردش داخل اینترنت می کنن ویا جدول حل می کنن این وسط اگه دانشجویی بره سراغشون انگار اونا رو از انجام یه کار حیاتی باز داشتن خلاصه ی کلوم حدود نیم ساعت هم به این منوال سپری می شه تا صدای روح بخش اذان به گوش برسه همه ی کارا فراموش می شه وبه سراغ نماز می رن حالا کار نداریم اول وقت در اتاقا تخته می شه نیم ساعت بعد از وقت نماز شروع می شه وسط نمازهام باید به سخنرانی حاجی گوش بدن بعدش می رن برا نهار نهارشونم یکم طول می کشه تا ساعت بشه 2 ساعت 2 دوباره در اتاقا باز میشه وچرت بعد نهار داخل اتاق دانشجو هم که یه موجود مزاحمه در بیشتر موارد دور زده میشه تا ساعت سه که بعد یه روز پر کار کارمندا به خونه میرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

همیشه ادعا می کنیم که شیعه ی علی هستیم علی الگو وسر مشق ماتوزندگی اما کارامون چیز دیگه رو نشون می ده برا پیش برد اهداف انقلاب نیاز به انقلابی درونی داریم انقلابی که از درون تو دانشجو شروع می شه وبه مردم عادی ختم می شه برا رسیدن به ایران اسلامی بزرگ ما نیاز به تحول داریم تحولی بزگ پس بیاییم با هم متحول بشیم با هم ایران رو بسازیم .......................واین حکایت همچنان باقی است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 87/9/27:: 12:38 عصر     |     () نظر
 
تضاد بین واسطه رهایی کردن وکارگزاراطلاعات شدن قسمت دوم

اینکه چه مقدارازآموزش نوع اول وچه مقدارازآموزش نوع دوم دراین کتابخانه یادرآن کلاس ارائه    می شده است ،تابعی بوده است از:

1.توانائیهای نیروی انسانی (وجودکتابدارتحصیل کرده حداقل کارشناس برای ارائه کلاسهای توجیهی جدی یاوجودکارشناس ارشدکتابداری برای همکاری بااساتیددرس)؛

2.توافق مسئولان سازمانی که کتابخانه جزئی ازآن است (فراهم آوردن امکانات لازم برای مراجعه دانشجویان به کتابخانه برای آموزش دیدن ویاصدوراجازه برای کتابدارکارشناس ارشدبرای حضوردرکلاس درس)؛

3.وجودکسانی که طالب این نوع آموزش بوده اند(برخی دانشجویان به این کلاسها روی خوش نشان می دهندوبرخی آن رانادیده می گیرند).

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 87/9/17:: 10:51 عصر     |     () نظر
 
تضاد بین واسطه رهایی کردن وکارگزاراطلاعات شدن قسمت اول

 

 دکترمحمدحسین دیانی

چکیده                          

نظریه کتابداربه عنوان آموزش کتابداربه عنوان برقرارکننده ارتباط بین مراجعان واطلاعات ،دردورانی که منابع چاپی تنها منابع اطلاعاتی به حساب می آمدند درحوزه کتابداری موازی باهم درجریان بوده اند.

آموزشی ونظریه ارتباطی قرارداده است. دراین شرایط زمینه مناسبی برای استقلال گسترده ازنظریه آموزشی فراهم آمده ،درعین حال نظریه ارتباطی نیزازجایگاه مستحکم تری برخوردارمی شود. زمینه های مناسب ودشواریهای پیش روی هر یک از این دونظریه موردبحث قرارگرفته است.برقراری تعادل بین این دو نوع نظریه برای مساعدت به مراجعان وبرای باقیماندن کتابداری واطلاع رسانی به عنوان یک حرفه ،آن هم حرفه ای سودمند،چالشی است که کتابداران این دوران باآن روبروهستند.

مقاله حاضربه تحلیل تضادبین دومفهوم واسطه رهایی وکارگزاراطلاعات می پردازد.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 87/9/17:: 10:51 عصر     |     () نظر
 
کتاب بهترین دوست

به نام خدا
دوستان وخوانندگان عزیز وبلاگ کتابدار فردا از شما سوالی دارم که خواهش می کنم به اون جواب بدین تا حالا به این فکر کردین که چرا کتاب بهترین دوست انسان می تونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا چند تا جواب میشه به این سوال داد:
کتاب همیشه به انسان چیزی برای یاد دادن داره!!!!!!!!!!!!!!!
کتاب هرگز به دوست خودش نارو نمی زنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     کتاب به درد دل آداما گوش می ده با اونا زندگی می کنه و هیچ وقت درد ودل اونارو جایی وبه کسی دیگه     نمی گه!!!!!!!!!
کتاب حمل کننده ی اندیشه ی آدمای بزرگه شاید آدم نتونه با بزرگان زندگی کنه ولی با کتاب می تونه با اندیشه اونا زندگی کنه!!!!!!!!!
کتاب هر آنچه که در دل دارد بدون این که کم یا زیاد کند در اختیار انسان قرار می دهد وهرگز به خواننده اش به جز آنچه در دل دارد هیچ چیز دیگه ای نمی گه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و ده ها پاسخ دیگه که می شه به این سوال داد از شما دوستان خواهش دارم نظراتتون رو در خصوص چرا کتاب بهترین دوست انسان میتونه باشه در قسمت نظرات وبلاگ قرار بدین
باتشکر
سید سجاد حسینی
  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیدسجادحسینی 87/9/5:: 9:43 عصر     |     () نظر
   1   2      >
درباره

شایدفردا


سیدسجادحسینی
باشد برای فردا شاید...
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها